X
تبلیغات
زبان، زبان شناسی، آموزش زبان، ترجمه و ..

زبان، زبان شناسی، آموزش زبان، ترجمه و ..

در این وبلاگ شما با اصول و فنون یادگیری و تدریس زبان و زبان شناسی آشنا خواهید شد

GODISNOWHERE

GODISNOWHERE began in 1995 as a ministry with the primary mission of challenging believers and non-believers about the spiritual, philosophical and theological positions they hold to be true. While this outreach is definitely evangelical, it is also very much designed to equip the saint. The team leaders of GODISNOWHERE have ministered the gospel of grace to thousands of people over the past number of years, and it is exciting and always changing.

 We attend the annual People’s Fair (located in the heart of Denver) with a large banner atop a tent that reads GODISNOWHERE. The tent generates a lot of discussion as passerbys read it and attempt to discern its meaning. Some groups even end up in passionate discussion over what they see.

 So what is the name all about, and why do we pitch a tent with a banner that causes so much confusion? That part is simple - to generate discussion with people that would not enter a typical "religious" tent. The name generates conversion, and that provides an opening to the topic of God's existence, the gospel, and countless other theological concepts.

 Let's take a look at the name. The banner is most often read as one of the following (in order of occurrence):

 

GOD IS NO WHERE
GOD IS NOW HERE
GOD I SNOW HERE

 GOD IS NO WHERE is most frequently seen first and appropriately so. With our cognitive desire to solve problems quickly, this response is likely. Besides, the English language is read left to right, and the word NO is completed before the word NOW. Interestingly, and disappointingly, when many believers see this "offensive" version of the sign, it sadly often goes unchallenged. If the sign was meant as a declaration of "atheism," then why don't believers challenge us about our beliefs and offer to teach us the truth?

 GOD IS NOW HERE is our claim. We attempt to present a rational, coherent and consistent set of axioms and propositions to defend why we believe in the existence of God. We rely on the bible as our primary source. We study and declare extra-biblical evidence, philosophical, and theological information, all in the purpose of teaching believers and non-believers what it means to take a critical path to faith or in faith to Christ.

GOD I SNOW HERE is just our way of having fun with it, and it used at times to keep conversation light.

 This ministry is very challenging because we position ourselves in a layer of ambiguity that is not recognized until the person who first sees us attempts a certain level of investigation. We have been accused of causing confusion, but our purpose is to bring wisdom, knowledge and understanding to the Body that is sorely missing. The Body is so confused at times that one within it cannot even identify the difference between a hoax, a lie and the truth. Our purpose is to bring clear and solid teachings to both the Body and the unbeliever in an effort to educate, so that one can actually love the Lord our God with all of their heart, soul and mind.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و پنجم مهر 1390ساعت 9:6  توسط محمد دهقان (هالسیون)  | 

ابعاد نظریه اسکینر

B.F.Skinner's verbal behavior/ to download please click here verbal behavor
نظریه شخصیت اسکینر

از دیدگاه رفتاری شخصیت تجمع پاسخ­های آموخته شده به محرکهاست. به عبارتی دیگر شخصیت مجموعه رفتارهای آشکار یا نظامهای عادت است (شولتز و شولتز، 1379). اسکینر فرایندهای درونی را نادیده می­گیرد. درمقابل او به رفتارهای آشکار و قابل مشاهده تأکید می­کند. دلیل اسکینر این است که صرفاً رفتارهای قابل مشاهده است که مناسب مطالعه علمی رفتار است.

اگرچه نمی­توان از نظریه شخصیت اسکینر صحبت کرد و اسکینر هیچ فعالیت علمی مشخصی در این حوزه انجام نداده است، ولی دیگران شخصیت را در روانشناسی اسکینر حاصل پیشینه تقویتی شخص می­دانند (نای، 1381). تمام فعالیتهای اسکینر در مطالعه رفتار انسان عمدتا بر روی آزمودنی های حیوانی (موشها و کبوتر ها) انجام گرفت. او تفاوت رفتار انسان و حیوانات را ضمن قبول پیچیدگی رفتار انسانی تنها در کمیت آن می­دانست و اعتقاد داشت برای رسیدن به این پیچیدگی باید ابتدا از مسیرهای ساده شروع کرد. از دیدگاه اسکینر انسانها دستگاههای پیچیده­ای هستند که به شیوه قانونمند رفتار می­کنند. از دیدگاه اسکینر هر کسی که تقویت کننده ها را کنترل کند، قدرت کنترل کردن رفتار را خواهد داشت. اسکینر در رمان والدن دو جامعه­ای را که بر اساس علوم رفتاری بنیان گذاری شده است، آرمانشهر و آزادترین جای روی زمین می­داند. او در آنجا آرزو دارد تا علم رفتار به نیرومندی علم اتم برسد (اسکینر، 1948).

اسکینر شخصیت را به عنوان عاملی که رفتار را برمی­انگیزد نمی­پذیرد. او این دیدگاه را همانند این باور می­داند که هستی را وابسته به ارواح بدانیم. از دید اسکینر مطالعه شخصیت شامل بررسی نظام­دار و بسیار دقیق تاریخچه یادگیری و موقعیت زندگی فرد است. او به منحصربه فرد بودن افراد باور دارد و آن را نتیجه منحصربه فرد بودن پیامدهای رفتاری و موقعیتهای زندگی هر فرد می­داند. او مخالف است که شخصیت را به عنوان نیرویی درونی در نظر بگیریم.

رفتار

 سزاوار است که در نظام اسکینر به جای صحبت از شخصیت و یا در کنار آن از رفتار صحبت شود، از این رو به مفاهیم مطرح و نظرات اسکینر در این مورد اشاره می­شود. رفتارها در سطح اول پاسخی هستند که به یک محرک خاص داده می­شوند و یا توسط آنها فراخوانده می­شوند، آنها ناآموخته، خودکار و ارادی هستند. رفتارها در سطح بالاتر، رفتارهای پاسخگر هستند و بر اثر شرطی سازی کلاسیک رخ می­دهند، در اینجا محرک شرطی جایگزین محرکهای غیرشرطی می­شود. این رفتارها در نتیجه تقویت شکل می­گیرند و تداوم می­یابند (تقویتها می­توانند مثبت، مثل غذا و یا منفی، مانند شوک باشند). در سطح آخر رفتارهای کنشگر قرار دارند که ارادی هستند و ماهیت آنها توسط تقویتی تعیین می­شوند که در ادامه رفتار می­آید.

رفتار ارگانیسم بر محیط عمل می کند و محیط نیز با در دست داشتن تقویت بر آن تاثیر می­گذارد. رفتارهایی که تنیجه دارند، شکل گرفته و تداوم می­یابند، آنهایی که به نتیجه خاصی نمی­رسند مسکوت مانده و خاموش می­شوند. با این فرض رفتار در جهت خاص شکل می­گیرد، خاموش می­شود و یا تغییر و تعدیل می­شود و یا با رفتار دیگری جایگزین می­گردد. رفتارها، ساده یا پیچیده بر اساس مفاهیم عینی و مشهود تبیین می­شود و تفاوتی ندارد که رفتار عینی، ذهنی، اجتماعی، تصوری یا... باشد. لذا از نگاه اسکینر و با استفاده از اصول شرطی­سازی عامل رفتارها از ساده به پیچیده، به صورت زیر تبیین می­شود:

آزمایشگر: چشته غذا

صاحب سگ: یک تکه گوشت

مادر: یک لبخند

رئیس اداره: تمجید و ارتقاء

یک حکومت: کنترل­ و تایید رفتارهای خاص


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و چهارم مهر 1390ساعت 14:20  توسط محمد دهقان (هالسیون)  | 

ليست برنامه درسي رشته هاي دوره كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي

سلام دوستان

دنبال سرفصل دروس رشته ام می گشتم، سرفصل کلیه رشته ها با فرمت PDF موجود بود فکر کنم لینک زیر کمکتون کنه .

http://www.iausep.com/silabes/5.asp

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه سیزدهم مهر 1390ساعت 22:50  توسط محمد دهقان (هالسیون)  |